Kamis, 24 Februari 2011

Cheat Lemonade Tycoon

Lemonade Tycoon

Hint: Recommended recipe and prices:
On warm days, the correct lemonade recipe is 8 lemons, 4 cups of sugar, and 3 ice cubes. When it gets cooler, remove some ice cubes from the recipe. When it gets as cold as 10º to 20ºC, lower the price to at least $0.50. Only buy the ice in the amounts that you need, as it is only good for a day. For the other supplies, always buy in bulk when you are low on them. This will help you in the long run. Invest about $3.00 per day on advertisements; people will visit your stand, but the lines will not get so long that customers will leave. To move up to the next level of rent, adding a 0 to the daily rent. That will tell you when it is appropriate to move up. Buying new accessories is very helpful, but some are very expensive and are not worth your money.
Michael DuPont.

A good way to get money is as follows: 6 lemons, 3 cups of sugar, 4 ice cubes, price $1.80. This is good for either the train station or the downtown area, and is always liked by the customers.
Jeremy.

Also try the following recipe: 6 lemons, 3 cups of sugar, 4 ice cubes, price $1.50. This is good for the stadium. It is possible to generate 900 customers per day and make $1,200.
Jeremy.

A very good recipe is 7 lemon, 4 cups of sugar, and 5 ice cubes. It works even when it is cold/hot.
adioelement8890.

A good recipe is 5 lemons, 3 cups of sugar, 3 ice cubes, price $1.80. At the stadium try 6 lemons, 3 cups of sugar, 4 ice cubes, price $1.80 makes about $1,200 a day.
Maximagxel.

Try to put 6 lemons, 3 sugar, and 3 ice. It is cheaper than 4 ice and always have "yummy" thoughts. The best upgrades you can buy are first the EZserve Cash Register, then the Miracle 9000 Power Juicer, followed by the Ice Dispenser. Buy things for your recipe only if you really need them. Marketing 1, 2, or 3, not more -- it will not help. Also, stay in the suburbs.
bart wegman.

The best recipe is 6 lemons, 3 cups of sugar, and 3 ice cubes. This will make you a lot of money, with the required advertising at $15.00.
David Deventer.

On hot days, use ether 7 lemons, 3 cups of sugar, and 4 ice cubes; or 8 lemons, 4 cups of sugar, and 3 ice cubes. Do not spend too much on advertising. Do not buy ice in bulks, as it melts every day. Change the recipes around, pay attention to the weather, and change your location according to the hints at the top of the screen. If you notice that people do not like the recipe after awhile, be sure to change it. If you need money and do not care about the satisfaction, try using nothing in your recipe.
Kellie.

Start by renting out the stadium. Buy your supplies and make your recipe 6 lemons, 3 cups of sugar, and 3 ice cubes. Set your price at $1.80. This will make about $1,200 per day, and you will have at least 600 to 900 customers per day.
Zackary Galicia.

The best recipe is 5 lemons, 3 ice, and 3 sugar. Sell it at $1.30, and if you have all non stand upgrades, set the advertisement at $20. If not, then set it at $6. This will work in any weather and make you $50 to $75per day. This also works in the mobile version.
viperfan747.

Hint: Easy money:
To get easy money, start the day and press "Skip". Note: The outcome is random and you will still need supplies.
Dixies.

Do not put anything in your recipe. The sales may be slow for a few turns, but you will soon be raking money in.
stephenie lee.

To make money easily, use absolutely nothing in your recipe (0 lemons, 0 sugar, 0 ice). However, you will still need to buy cups. It is also recommended that you do not rent anything. Stay in the suburbs. Also, if you want to advertise, you should probably do it for $1.00 to $3.00 per day. Whether you advertise or not does not really make a difference. If you want to upgrade, the only things that are worth it are the freezer and the cash register.
Sean Volpicella.

It is very helpful to put nothing in your recipe. This can make you a lot of money if you built up a good reputation and popularity, but if you do this too much, eventually the satisfaction goes down and you will go from having over 50 cups sold a day to only about 14 to 18 on a very good day, or perhaps about 4 on a cold day. This happens because people do not like the recipe, because it is just water. If you use this trick, then do it until satisfaction is down about half way, then build it back up and do the same thing again. Also, you can find your satisfaction and popularity on the "Rent" screen, directly under the picture of the current area you are at.


Lemonade Tycoon

Petunjuk: Fitur resep dan harga:
Pada hari-hari hangat, limun resep yang benar adalah 8 lemon, 4 cangkir gula, dan 3 es batu. Ketika itu akan lebih dingin, menghapus beberapa es batu dari resep. Ketika mendapat sedingin 10 º sampai 20 º C, lebih rendah harga yang setidaknya $ 0,50. Hanya membeli es dalam jumlah yang Anda butuhkan, karena hanya baik untuk sehari. Untuk persediaan lain, selalu membeli dalam jumlah besar ketika Anda rendah pada mereka. Ini akan membantu Anda dalam jangka panjang. Investasi sekitar $ 3,00 per hari pada iklan, orang akan mengunjungi stand anda, tetapi garis tidak akan mendapatkan begitu lama sehingga pelanggan akan pergi. Untuk bergerak sampai ke tingkat berikutnya sewa, menambahkan 0 untuk sewa harian. Itu akan memberitahu Anda kapan saat yang tepat untuk bergerak ke atas. Membeli aksesoris baru sangat membantu, namun ada juga yang sangat mahal dan tidak bernilai uang Anda.
Michael DuPont.

Cara yang baik untuk mendapatkan uang adalah sebagai berikut: 6 lemon, 3 cangkir gula, 4 es batu, harga $ 1,80. Ini baik baik untuk stasiun kereta api atau pusat kota, dan selalu disukai oleh pelanggan.
Jeremy.

Juga mencoba resep berikut: 6 lemon, 3 cangkir gula, es batu 4, harga US $ 1,50. Ini baik untuk stadion. Hal ini dimungkinkan untuk menghasilkan 900 pelanggan per hari dan menghasilkan $ 1.200.
Jeremy.

Sebuah resep yang sangat bagus adalah 7 lemon, 4 cangkir gula, dan 5 es batu. Ia bekerja bahkan ketika itu dingin / panas.
adioelement8890.

Sebuah resep yang baik adalah 5 lemon, 3 cangkir gula, 3 es batu, harga $ 1,80. Di stadion mencoba 6 lemon, 3 cangkir gula, 4 es batu, harga $ 1,80 membuat sekitar $ 1200 per hari.
Maximagxel.

Cobalah untuk menempatkan 6 lemon, 3 gula, dan 3 es. Hal ini lebih murah dari 4 es dan selalu memiliki "yummy" pikiran. Upgrade terbaik yang dapat Anda beli pertama EZserve Cash Register, maka Miracle 9000 Power Juicer, diikuti dengan Dispenser Es. hal Buy untuk resep Anda hanya jika Anda benar-benar membutuhkannya. Pemasaran 1, 2, atau 3, tidak lebih - tidak akan membantu. Selain itu, tinggal di pinggiran kota.
bart wegman.

Resep terbaik adalah 6 lemon, 3 cangkir gula, dan 3 es batu. Ini akan membuat Anda banyak uang, dengan iklan yang diperlukan di $ 15.00.
David Deventer.

Pada hari-hari panas, menggunakan eter 7 lemon, 3 cangkir gula, dan 4 es batu, atau 8 lemon, 4 cangkir gula, dan 3 es batu. Jangan terlalu banyak menghabiskan iklan. Jangan membeli es di bulks, seperti mencair setiap hari. Ubah resep sekitar, memperhatikan cuaca, dan mengubah lokasi Anda sesuai dengan petunjuk di bagian atas layar. Jika Anda melihat bahwa orang-orang tidak suka resep setelah beberapa waktu, pastikan untuk mengubahnya. Jika Anda perlu uang dan tidak peduli tentang kepuasan, coba gunakan tidak ada dalam resep Anda.
Kellie.

Mulailah dengan menyewakan stadion. Membeli perlengkapan Anda dan membuat resep Anda 6 lemon, 3 cangkir gula, dan 3 es batu. Menetapkan harga anda sebesar $ 1,80. Ini akan membuat sekitar $ 1.200 per hari, dan Anda akan memiliki setidaknya 600 hingga 900 pelanggan per hari.
Zack Galicia.

Resep yang terbaik adalah 5 lemon, 3 es, dan 3 gula. Menjualnya di $ 1,30, dan jika Anda memiliki semua upgrade non berdiri, atur iklan di $ 20. Jika tidak, kemudian atur pada $ 6. Ini akan bekerja dalam cuaca apapun dan membuat Anda $ 50 sampai $ 75per hari. Hal ini juga bekerja dalam versi mobile.
viperfan747.

Petunjuk: Mudah uang:
Untuk mendapatkan uang mudah, memulai hari dan tekan "Skip". Catatan: Hasilnya adalah acak dan Anda masih perlu pasokan.
Dixies.

Jangan memasukkan apa pun dalam resep Anda. Penjualan mungkin lambat untuk beberapa putaran, tetapi Anda akan segera menyapu uang masuk
Stephenie lee.

Untuk membuat uang dengan mudah, gunakan sama sekali tidak ada dalam resep Anda (0 lemon, gula 0, 0 es). Namun, Anda masih perlu membeli cangkir. Hal ini juga direkomendasikan bahwa Anda tidak sewa apa-apa. Tinggal di pinggiran kota. Juga, jika anda ingin beriklan, Anda mungkin harus melakukannya sebesar $ 1,00 sampai $ 3,00 per hari. Apakah Anda beriklan atau tidak tidak benar-benar membuat perbedaan. Jika Anda ingin meng-upgrade, satu-satunya hal yang layak adalah freezer dan kasir.
Sean Volpicella.

Hal ini sangat membantu untuk menempatkan apa-apa dalam resep Anda. Hal ini dapat membuat Anda banyak uang jika Anda membangun reputasi yang baik dan popularitas, tetapi jika Anda melakukan hal ini terlalu banyak, akhirnya kepuasan turun dan Anda akan pergi dari memiliki lebih dari 50 cangkir sehari dijual hanya sekitar 14 sampai 18 di hari yang sangat baik, atau mungkin sekitar 4 di hari yang dingin. Hal ini terjadi karena orang tidak suka resep, karena itu hanya air. Jika Anda menggunakan trik ini, kemudian lakukan sampai kepuasan bawah sekitar setengahnya, kemudian membangun kembali bangun dan melakukan hal yang sama lagi. Juga, Anda dapat menemukan kepuasan Anda dan popularitas pada layar "Sewa", langsung di bawah gambar daerah saat ini Anda berada di.

0 komentar:

Posting Komentar